6 timmars promenad i DC

Var ju meningen att jag skulle möta Amanda efter hennes möte med familjen idag, men hon stannade med dem hela dagen. Gick ut vid 2 och gick först och tittade när posten har öppet. Sedan gick jag förbi Capitol till Constitution Avenue förbi Navy Memorial där de idag firade US Navy Day. Tyvärr var sjämanshattarna slut, hade velat ha en sådan. Gick i alla fall sedan till Metro Center och gick runt lite där och tittade i affärer. De har redan börjat sälja julsaker på Macy's! Kommer ju vara trött på julen i början av november om de ska börja redan nu! Hittade en Barnes & Noble och gick in där. Var där sjukt länge men slutade med att jag bara köpte en liten present till mamma och så beställde jag en till Alba som jag ska hämta nästa vecka.

Efter ett kort besök på Starbuck's gick jag förbi Vita huset och till Monumentet. Därifrån gick jag till Vietnam Veterans Memorial, Women's Memorial, Lincoln's Memorial och DC World War Memorial och sedan ner till Tidal Basin och gick längs vattnet till Franklin D. Roosevelt Memorial. Sedan började jag gå hemåt. På vägen blev jag uppraggad av en läkare som hette Matthew så hade någon att prata med en bit. Hela promenaden tog 6 timmar så gissa hur mina fötter känns nu!

När jag sedan kom hem såg jag att de tydligen delar ut post på lördagar här och tur var ju det för jag fick paket från mamma! Det var lite presenter till Lucy och Holden och så en tidning och en Marabou mjölkchoklad till mig! Tack mamma <3

Nu ska jag titta på någon film och äta pizza!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad snabba de var med posten! Jag skickade på måndagen & Malin Sone sa på ICA att du nog skulle ha paketet i slutet på den här veckan!

Hoppas du gillar tidningen, & chokladen går nog åt... Gillade Holden & Lucy grejerna?

2008-10-12 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback