Amanda, Amanda och Amanda

Jag undrar när jag ska sluta tycka det är komiskt att vi heter Amanda alla tre. Hur som helst jobbade jag till 7 idag. När sedan Jennifer kom och avlöste mig eftersom jag inte får jobba mer än 10 timmar per dag åkte jag till Friendship Heights och träffade Amanda B. Vi gick till en mataffär som heter Giant där jag köpte Oreoyogurt. Den fick mig att tänka på de två gångerna jag och Ingrid hann träffas. Men den var i alla fall god. Sedan satte vi oss vid en fontän och väntade på Amanda S och när hon kom visade de vart de bodde och sedan gick vi till Bethesda där jag tog metron och åkte hem igen. Nu kan jag pricka av att jag varit i Maryland också!


Jag är förresten jätteglad över min kalender som jag köpt! Har fyllt i alla viktiga födelsedagar och svenska högtider nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa, lite roligt får du tycka att det är, haha. alltså din kalender börjar inte den 2009? de gör den jag köpte, så brukar de ju inte va hemma. behöver ju nu ju, men men :) skriv in 4 mars, då fyller amanda s år :p puss

Postat av: Mamma

kalender är min melodi!

kram mamma

2008-10-16 @ 06:39:10
Postat av: Amanda

hihi kan inte heller sluta tycka det ar skitroligt att alla heter Amanda :P

2008-10-16 @ 18:47:33
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Jannike

Haha jag tycker att det är jätteroligt att alla ni heter Amanda! Världens Amanda-liga. Haha. Jag kanske borde känna mig utanför i gänget av svenska Au Pairer i DC...? Antingen det eller så får man väl ta och döpa om sig. Haha! Hoppas att du har det bra här i stan!

2008-10-17 @ 00:28:49
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback