Arg

Måste skriva av mig lite grann bara. Amandas transition manager är dum i huvudet! Så då var det gjort!

Hade inget internet igår så blev lite dåligt med uppdatering. Eller jag orkade inte gå ner hit och använda sladden. Kunde nämligen inte ansluta trådlöst bara. Men hur som helst så var det en bra dag. På morgonen lämnade jag Holden i skolan och när vi kom hem fick Lucy sova. Under tiden skulle jag förbereda hennes sötpotatis som hon skulle ha till lunch. Det tog evigheter! Skulle göra det lite snabbt bara egentligen innan hon somnade men det gick ju inte. Tog mycket längre tid än vad Tina sagt att det skulle göra. När den var kalr och Lucy var vaken åkte vi till metro center och mötte upp Amanda, sedan gick vi och tittade på skor. Hittade tre par jag gillade så får se vilka jag köper! Sedan gick vi till en park utanför Vita Huset och hade en liten picnic. Vi gick också till visitor center och kollade om man kan gå på någon tur inne i Vita Huset och det kunde man så nu måste vi kontakta svenska ambassaden och grejer. Ascoolt ju! Sedan gick vi till Smithsonian och tittade lite i någon Art & sculpture garden och så gick vi vidare och tog en liten paus utanför Capitol innan vi gick till Holdens skola. Vivar där i typ en timme innan hans spanska klass började och då gick vi till Starbucks och sedan hem igen. När jag slutade för dagen gick vi till Mr Henrys och åt jättegoda bacon and cheeseburgers. Sedan tog vi en lång promenad och tittade på lite memorials i närheten av Capitol innan det var dags att åka hem för möte med min LCC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback