Bajs

Ja, det här inlägget kommer faktiskt handla om det. Hur äckligt som helst! När jag hade matat Lucy idag satte jag ner henne på golvet medan jag diskade och hela tiden satt hon och gjorde massa pruttljud. När jag var klar lyfte jag upp henne och sa "Pruttunge" och bara sekunden efter kände jag något mot armen hon satt på. Jag lyfte upp henne för att titta om det var något i blöjan och självklart så var det ju det. Inte bara i blöjan utan på hela henne. Otur som jag hade så hade jag klätt på henne en tröja idag istället för en body så hela min underarm var helt kladdig! Fick verkligen panik och skyndade mig att torka av det värsta på henne så jag kunde sätta ner henne igen. Fick av mig min tröja och alla hennes kläder och satte på henne en ny blöja. Sedan snabbsorterade jag min tvätt och slängde in allt i tvättmaskinen för att tröjan skulle bli ren så snabbt som möjligt! Fy fan alltså! Värsta med det här jobbet helt klart!

Kommentarer
Postat av: Johan

Underbart! Skitroligt!



Shit (used to be) Pommes frites!

2008-10-23 @ 09:04:21
Postat av: Mamma

Hi hi hi, ursäkta att jag skrattar! Men, det här är min humor! Jag ser dig framför mig... Tack, Amanda att jag efter en lååång dasg på jobbet kan få skratta när jag kommer hem.

2008-10-23 @ 17:56:47
Postat av: Amanda

hahahahahahahahahaha.

Ett tips: när Lucy gör pruttljud kanske hon vill berätta att det är nåt på gång!

I går morse när vi t frukost började Alba titta lite fordrande på Britt och vifta med vänsterhanden. Britt hajade vinken och sprang in på pottan med Alba – som bajsade perfekt ch klev upp när hon var klar.

Potträningen har börjat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback