Caramel Apple

Efter att båda barnen sovit i en och en halvtimme och sedan lekt av sig lite skulle jag och Holden göra Caramel Apples. Det var hur lätt som helst. Skulle bara ta bort pappret på alla kolor och lägga de i en skål med lite vatten och sedan stoppa in i mikron i tre minuter. Så jag gjorde det. Man skulle öppna och röra om ett par gånger också och det gjorde jag också. Så när jag rört om två gånger var det en minut kvar. Självklart hade Lucy tröttnat på att leka själv då så jag var var tvungen att försöka roa henne under den sista minuten. Det funkar ju så klart inte så jag får lämna henne på golvet där hon inte kan se mig och hoppas att hon glömmer bort att jag är där när jag ska ta ut kolan. När jag öppnar mikron är det kolasås överallt! Jag har fortfarande ingen aning om hur det hände. Så får skynda mig att torka upp det värsta innan jag doppar ner äpplena och sticker glasspinnar i dem. Usch vad jag inte ska göra det här igen.

När Tina kom hem vid 6 kände jag att jag behövde gå på en promenad så jag bytte om och gick ut. Gick ända bort till Chinatown och tog en Dunkin's och sedan till Metro center och tog metron hem. När jag gick förbi Verizon Center var det en hockeymatch där och jag var riktigt sugen på att köpa en biljett och gå in och kolla, men ville inte göra det helt själv. Hur som helst, när jag kom tillbaka berättade Tina att det tydligen är jättemycket ungdomsgäng som rånar folk vid den här tiden på året på kvällarna.

Bara för att jag inte har något att göra nu så laddar jag upp lite bilder från i lördags!

Navy Day

VILL HA!

På Macy's vill de tröttna på julen redan innan Halloween

Monumentet

Nu ville inte datan att jag skulle ladda upp fler bilder så får ta resten i morgon eller något. Nu ska jag gå upp i mitt rum och läsa Svenska In Touch.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jaa :D det ska blir oligt. Jag ska dit i februari. VAd fina bilder :) allt bra med dig :P? såg bilden på emils facebook, vad söööt

Postat av: camilla

Jaa :D det ska blir oligt. Jag ska dit i februari. VAd fina bilder :) allt bra med dig :P? såg bilden på emils facebook, vad söööt

2008-10-14 @ 10:39:19
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: camila

Jaa :D det ska blir roligt. Jag ska dit i februari. Vad fina bilder :) allt bra med dig :P? såg bilden på emils facebook, vad söööt hon var :D

2008-10-14 @ 10:39:57
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback