Det blev inte Nick & Norah...

... I stället blev det Sercret life of Bees! Jag är jätteglad att vi ändrade oss för den var hur bra som helst. Det är med Dakota Fanning i huvudrollen och så är även Alicia Keys och Jennifer Hudson med. Tänker inte berätta hela handlingen, men den utspelar sig i början av 60-talet och Lily (Dakota) bor med sin pappa och hushållerska Rosaleen. Lily och Rosaleen rymmer i alla fall därifrån och börjar jobba för tre systrar. Det handlar väldigt mycket om rasismen som var i USA vid den tiden och jag och Amanda förstod efter att ha sett filmen varför vi i stort sett var de enda blonda. Men den var jättebra och man både skrattade och grät!

Kommentarer
Postat av: Julia - au pair i Cary, NC

Jag grät när jag läste boken. Så jäkla bra. Ska försöka gå och se filmen också.

Postat av: Ellen

Haha ja vet! :) fast jag jobbar inte lika mycket som er bara :P



hur går allt i nya familjen??

2008-10-18 @ 20:51:02
URL: http://ellenzettersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback