En snabbis!

Ska alldeles strax skynda mig ut till metron för att möta upp Amanda och åka till Georgetown och leta kanelbullar. Kanelbullens dag idag ju!

Igår var vi på zoo. Amanda och jag hade kul, Lucy sov mest och Holden gnällde. Jag tror inte han sa något på hela dagen utan att gnälla. När det var dags för middag ville han inte äta utan kastade hälften av maten på golvet och en del spottade han ut också. Behöver jag nämna att jag var helt slut på kvällen?

Jag och Amanda gick i alla fall ut och käkade. Cosí blev det. Typ ett italienskt Subway = mycket godare! Jag åt en macka med pestokyckling, soltorkade tomater och mozzarella! Yummy! Sedan hade de gratis internet där så jag och Amanda hade tagit med min dator och satt och spelade lite spel där man ska pricka ut platser på kartor med mera. Jättekul hade vi! Sedan blev det lite Starbucks innan vi gick hem.

Jag hade varit hes hela dagen och när jag kom hem hade jag fått huvudvärk och kände hur min fjärde förkylning sedan jag kom till USA var på väg. Så jag somnade ganska snabbt. Hade velat sova ut i morse men vaknade av att Tina var jättearg på Holden. Det lät som om han gjort något riktigt dumt men det visade sig att han bara druckit lite från Robs läsk. Så var det med den sovmorgonen. Nej, nu måste jag sminka mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm vad gptt det lät med pestokyckling!

Var rädd om dig med din förkylning...

kram mamma

2008-10-05 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback