Filmfreak

Har blivit ett filmfreak. Men jag tycker det är okej med tanke på att jag först varit sjuk och därför tyckt att det varit bra att ta det lugnt. Sedan idag var ju Rob och Tina ute på middag så kunde ju ändå inte göra mycket annat. I morgon ska jag ha mitt veckomöte med Tina så lär ju inte bli att hitta på något då heller så lär väl bli någon film då också. Kattis tipsade om Forgetting Sarah Marshall så kanske får bli den ;)

Innan jag skriver något annat måste jag skriva om min frukost. Jag har inte ätit fruksot på Starbuck's på tre hela dagar. Har inte ens gått in på ett Starbuck's. Förstår ni hur stolt jag är över mig själv? Längtar sjukt mycket efter en frappuccino. Eftersom jag var på dåligt humör idag tänkte jag gå till Starbuck's och bara köpa en enda grej, men på vägen dit går jag förbi både Eastern och Marvelous Market så jag stod där emellan och funderade vilket som var bäst. Eastern är billigast så jag gick in där och köpte mig en cinnamon twist och en cupcake. Det är jag glad för! Kan fortfarande vara stolt att jag inte gick till Starbuck's plus att det cinnamon twisten var sjukt god! Cupcaken, som förövrigt hade chokladfrosting, var också helt okej. Men inte lika god som twisten. Ännu en grej jag frågar mig själv. Hur är det möjligt att jag föredrar något med kanel framför något med choklad?

Men nu ska jag gå och titta på Pippi på rymmen! Har precis sett klart Föräldrafällan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är cinnamon twist en kaffe i cupcake en muffins?

Engelskan blir ju skitbra när du lyssnar/tittar på film! Bra att du softar lite emellanåt...

Kram mamma

2008-10-09 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback