Helg snart?

Tänkte döpa detta inlägg till irriterad, men så såg jag att det förra hette Arg så kanske ska vara lite mer positiv?

Anledningen till att jag är irriterad är för att ikväll när jag tyckte det var riktigt skönt att vara ledig och bara sitta här och ta det lugnt så kom Tina ner och sa "We told you we're going out for dinner tonight, right?" Nej, det gjorde de faktiskt inte. "Oh, but we are! Lucy is sleeping and Holden is almost asleep. Good you didn't make any plans!" Aja, hur svårt kan det vara att sitta och lyssna på en speaker, tänkte jag och sa hejdå till Tina och Rob. Samma sekund som de stängde dörren vaknade Lucy. Det de har sagt är att först ska jag låta henne vara så hon får lära sig att somna om själv, annars kan jag gå up och stoppa nappen i munnen på henne. Så det gjorde jag men det hjälpte inte. Efter ett tag var jag tvungen att ta upp henne och gå runt med henne då var hon tyst ett tag. Jag provade allt som de sagt men inget funkade! Efter ett tag väckte hon öven Holden så jag kände att jag var tvungen att ringa och säga hur det stod till så de inte skulle bli chockade när de kom hem. De sa att jag skulle lägga ner henne så hon fick gråta sig till sömns. Var ju hemskt att höra henne skrika! Holden gick och la sig själv i alla fall och sedan kom Tina hem efter ett tag. Usch säger jag bara!


Vill i alla fall ha helg nu! På söndag ska jag, Sara, Amanda och Amanda (3 Amandor, hihi!) till Pantagon Fashion Center och shoppa! Fyra våningar = NICE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"På söndag ska jag, Sara, Amanda och Amanda (4 Amandor, hihi!)"

Eftersom 1+1=11 ?! Jag får d till 3 Amandor och en Sara ;P

2008-10-02 @ 13:28:06
Postat av: Mamma

1+1 är väl inte 11? Ja du, det är helg snart gumman! Ikväll kommer Alba hem. Spännande.

Shoppa på i helgen... Kram mamma...

2008-10-02 @ 15:49:46
Postat av: Amanda

4 amandor? trodde de bara va vi tre + sara? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback