Lördagkväll

Kul lördagkväll jag har haft! Eller inte. Var helt slut när jag kom hem så satte mig en stund vid datan och åt pizza och lite av chokladen jag fick av mamma. Måste spara lite till en annan dag också! Sedan har jag faktiskt tvättat! Känns jättejobbigt att behöva göra det på en lördagkväll, men någon gång måste det göras och jag är så trött på vardagskvällarna efter allt jobb och då är jag inte så sugen på att tvätta. Och på dagarna då jag inte tvättar barnens kläder vill jag hålla mig ute så mycket som möjligt eftersom att det tar flera timmar att tvätta. Usch på det!

Glömde att skriva om värsta söta killen! Han var typ sju år eller något och hade en sådan där söt sjömanshatt som jag ville ha så jag frågade honom och hans pappa vart man kunde få dem och pappan förklarade och precis när jag skulle gå sa den lille killen: "I det där tältet får man bygga med lego. Och man kan få en gubbe när man går därifrån. Inga klossar, bara gubbar." Haha, så sött!

I morgon ska jag i alla fall möta Marie-Louise vid Farragut North och så ska vi gå till Starbuck's innan vi åker till Chinatown och Madame Toussaud! Nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar vilket lär dröja ett tag. Ska gå upp till mitt rum och se om jag hittar någon film som jag kan kolla på.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker det låter som en skön lördagskväll med tanke på den långa promenaden! Själv har jag städat vardagsrummet, bytt sofföverdrag och möblerat om - satte soffan snett ut från väggen och en stor fåtölj i hörnet där soffan stod innan. Ser lite nyare ut iallafall. Johan gjorde lasagne som var god och Emil var på Sverige - Portugal och Oscar sov hos Anton Rågfeldt. Var ju på galej igår med Dahlin, Brohlin, K.Andersson, Kaspersen mm. Undichi var kul. Vi dansade faktiskt, Amanda!

2008-10-12 @ 09:03:02
Postat av: Paps

Hej gumman.

Jag har kikat igenom dina blogginlägg...och upptäckt att ordet Starbucks återkommer ganska ofta. Ser fram emot ord som spinning, fitness, yoga och pilates...

Skojar bara: har du testat caffe latte med sojamjölk? Riktigt gott, körde stenhårt på det i Beijing.



2008-10-12 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback