Money money money

Idag när vi lämnat Holden åkte jag, Rob och Lucy till Farragut. Först gick Rob upp till någon av sina kunder för att de skulle få träffa Lucy, så gick jag till Starbucks och väntade. Efter att Rob kommit tillbaka och vi ätit frukost gick vi till Verizon och fixade mitt Voicemail på mobilen från spanska till engelska. Sedan blev det Metro center och jag köpte ett Smartrip card, som är mycket enklare att använda än vanliga farecards. Nu har Lucy sovit sjukt länge och jag ska försöka hinna vika all tvätt innan hon vaknar och vill ha mat!

Fick min lön idag också. Känns så skönt att få den i cash i stället för en check. Jag känner mig mycket rikare då! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Laundy Laundry Laundry (ny ABBA låt)

2008-10-16 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback