Pentagon City

Blev shopping idag med Amanda, Amanda, Sara och Zarah. Fick med mig en typ kortärmad jättemysig polo från Forever 21, en svart väska och knästrumpor från Aldo, en BH från Victoria's Secret och massa trosor, ett linne och en tröja från American Eagle. Kan ladda upp bilder på allt sedan också :) Sedan blev det lunch på Subway också innan vi åkte hem. Nu har jag  kollat igenom allting här på internet och laddat upp lite bilder. Ska äta middag snart, sedan ska jag sova för jag har nog feber. Usch och fy på det. Typ andra gången på en månad ju!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina grejer...

Krya på dig gumman!

Kram mamma

2008-10-06 @ 08:59:43
Postat av: Paula

Pommes va mkt du handla! D får dra med mej dit när jag kommer om 17 dagar, vi kommer rensa stället, alla fyra våningar :p Höhö

2008-10-06 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback