Big red car

Sitter och tittar på Big red car med Reed. Det är massa patetiska vuxna som tror att de är roliga. Det är hemskt verkligen!

Jag är sjukt trött idag. Är fortfarande inte helt frisk. Blir helt sjukt andfådd varje gång jag går uppför trappan och så lämnar Jim och Amy mig strax efter 7 med Molly, som är jättehes, ser jättetrött ut och håller på att få framtänder. Hon grät hela morgonen så jag skulle gå upp och lägga henne tidigare än vanligt. Då vaknar Reed upp som självklart vill ha mamma och börjar gråta. Så jag sätter ner Molly så jag kan hålla i Reed för att undvika att han pringer ut för att leta efter Amy. Till slut lyckas jag i alla fall få Reed tyst och försöker få Molly att sova men det är omöjligt så fixar lite mat till henne. Medans jag gör det lyfter Emma upp henne, men jag skulle ju mata henne plus att jag inte vill att hon springer runt med Molly eftersom hon kan tappa henne så jag ber henne att ge Molly till mig men då börjar hon springa runt bordet och vägrar släppa Molly. Till slut lyckas jag få tag på Molly men då vill hon ju självklart inte äta. I stället började Reed försöka få tag på Amy igen och Emma sprang runt med telefonen och vägrade lyssna på mig.

Sedan kom i alla fall Chris och Anthony och hämtade Reed och jag fick Molly att somna så det var bara jag och Emma kvar. Vi satte oss och tittade på film och det var hur skönt som helst efter den här morgonen!

Molly sov i två timmar och sedan skulle Emma till skolan och jag, Molly och Marty skulle åka och hämta Reed men när vi kom dit hade Judy hämtat honom. Så vi fick åka hem igen. Reed somnade efter lunchen, men Molly vägrade sova fast hon gnuggade sig i ögonen. Inte förrän Reed vaknade ville hon sova.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puuuuuuuuuust.

2008-09-03 @ 23:43:05
Postat av: johan

Låter aningen jobbigt ibland Amanda!

Kämpa på! du är jätteduktig tycker jag!

Ps:

Hur många barn skall du ha när du blir stor?



Kramar

//Johan

2008-09-04 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback