Denver International Airport

Jag skrev det förra inlägget igår, men jag glömde publicera. Det är därför det är lite skumt med allt idag och igår. Sitter i alla fall på flygplatsen nu. ENSAM! Kom på att det är första gången jag flyger helt själv. Har ingen aning om vart jag ska eftersom det här är den mest komplicerade flygplatsen i hela världen. I alla fall av de jag varit på. Morgon blev ju inte riktigt som jag trodde. När jag kom upp i köket klockan 8.45 låg det en lapp på diskbänken där det stod "Bye Amanda, good luck! Please leave my cell phone. Thanks, Amy". Så jag fick inte ens säga hejdå till dem. De visste att jag skulle bli hämtad av Joan klockan 9 och jag hörde dem i köket 10 minuter innan jag kom upp. Kändes jätteskumt! Gick i alla fall över till Fishers och sa hejdå. Det var jobbigt, de har varit så himla schyssta! De sa att om jag någon gång vill komma till Colorado igen är jag välkommen att bo hos dem! Sedan kom Joan och skjutsade mig till flygplatsen där jag nu sitter och väntar på att tiden ska gå. Kommer sakna Colorado men det är ändå skönt att få byta familj, och så får jag ju träffa Amanda också! Längtar som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback