Första arbetsdagen i DC!

Det började bra, eller jag var trött. Colorado är ju två timmar efter så när jag vaknade klockan 7 kändes det som att klockan var 5. Hur som helst vaknade jag av att min dörr öppnades. Det var Holden som var nyfiken och kikade in. När han sedan ätit frukost och klätt på sig kom han igen. Han vågade inte riktigt gå in först utan stod och tittade. Men sedan kom han in och gav mig en puss på pannan. Så sött! Vid halv 9 åkte vi och lämnade Holden i skolan så jag fick se vart den ligger sedan gick jag, Donna och Lucy hem. Vi tog en liten omväg till Starbucks så jag kunde köpa en donut och vanilla latte. Sedan gick vi Pennsylvania Avenue hem. Där finns massa restauranger och en metro station. Det är jättelätt att lära sig gatorna så det ska nog inte ta lång tid innan jag hittar här!

Lucy sover nu så jag kan ta det lite lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

det är jättelätt med gatorna i DC! siffror och bokstäver i ordning :P

Postat av: Rebecca

jo, sant :P

2008-09-23 @ 00:45:24
URL: http://krulliot.blogg.se/
Postat av: Jannike

Capitol Hill... good for you. Haha. Nej men vad härligt, mer centralt än så kan det ju inte bli! Jag älskar DC. <3

2008-09-23 @ 04:35:02
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback