Heja Sverige!

När jag, Donna och Lucy var på väg hem från Starbucks igår kom det fram en kille och "Sorry, I don't want to be rude. But which part of Sweden are you from?" Fattade ingenting, hur 17 kunde han se så snabbt att jag var från Sverige? Men jag svarade och så berättade han att hans fru var från Dalarna och hade kommit hit som au pair för en massa år sedan. Inte förrän vi gick därifrån kom jag på att jag hade en blå tröja där det stod "Sverige" med gult på mig.

Förresten, det här med Starbucks är ju lite dumt. När jag lämnar Holden i skolan kan jag välja mellan att gå North Carolina eller Pennsylvania Ave. Pennsylvania är liiiite längre men för att komma dit måste man gå förbi ett Starbucks. Jag har nu ätit frukost där två gånger, på två dagar! Kan ju inte fortsätta så här!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha vad kul, med killen med frun från Dalarna! Men du, se nu inte till att bli kvar där för alltid!

Kram mamma

2008-09-23 @ 17:15:37
Postat av: mandy

hahaha tänk om du frågat "how do u no im swedish?"

Postat av: venus

starbucks är rätt överskattat tycker jag. men deras cream frappuccino eller vad den heter är supergod! :P

2008-09-27 @ 14:35:36
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback