Luuuugnt!!

Äntligen! Marty fick Molly att somna på soffan så jag satt där med henne så hon inte skulle rulla ner tills Amy och Jim kom hem med Reed. Nu är det lugnt äntligen, så passar på att njuta av det. Har ingen aning om hur det blir i morgon. Reed fick sy sex stygn, så känns inte som att han borde gå till skolan då? Får väl se i morgon!

Ingrid la till mig på Skype för en stund sedan också. Hon har kommit till Denver nu och vi har sagt att vi ska ses i helgen. Hon bor i Littleton som är typ 50 minuter härifrån. Men vi sa att vi får mötas i Denver downtown :) Så i helgen blir det shopping och filmkväll! Vi ska se om Lina, Alexandra och Malin vill följa med också!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gud va kul :D



fast de där me reed va inte så kul.. fatta aldrig att de va SÅ illa! :S

Postat av: alexandra

JAG VILL ABSOLUT! räkna med mig :)

2008-09-10 @ 13:56:47
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Mamma

Oj oj va ska man säga... Kul iaf m kompisar o Californien.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam mor.

2008-09-10 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback