Massa svenskar

Det blev ingen bio med Lucila idag. Hon svarade alldeles försent så vi hann inte, men vi sa att vi får försöka i morgon i stället. I morgon ska jag också träffa Lina och antagligen hennes pojkvän Daniel också. Hade inte så mycket batterier på mobilen när Amy kom hem idag så jag var tvungen att ladda innan jag ringde upp henne. Det var riktigt synd för när jag ringde var hon på väg till Denver för att träffa en annan svensk tjej som heter Malin.

Nästa helg kommer Alexandra och Ingrid hit också. Ska bli jättekul att ha massa svenskar att umgås med.

Men men, i morgon blir det nog shopping och lunch på Flatiron Mall i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oooooh. Behöver jag säga att jag längtar nuuu? I över morgon åker jag :) wiihooo!

Postat av: rebecca

är det "min" lilla ingrid som ska komma nästa helg? :D

2008-09-06 @ 11:10:19
URL: http://krulliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback