Moving

Hade bara Molly idag men det var ändå inte det lättaste. Hon grät typ hela förmiddagen och sedan på eftermiddagen sov hon mest. Visade sig att hon fått feber. När hon sov på eftermiddagen somnade på hon på min mage. Det var faktiskt rätt mysigt, så jag låg själv och halvsov lite.

Jag har i alla fall pratat med Amy och Jim precis och när som helst kommer det en tjej från Cultural care. Jag ska nämligen byta familj. Vi kom överens om att det blev för jobbigt. Inte att jag inte klarar av barnen för det gör jag. Men det blir liksom för mycket och jag är så himla trött på kvällarna. Det ska ju vara ett kul år! De sa i alla fall att jag får bo här tills jag hittat en ny familj i Colorado och de ska hjälpa mig att hitta en perfekt familj. Fast för mig spelar det inte så jättestor roll om jag skulle hamna någon annanstans men eftersom jag redan köpt skidkläder och gillar att vara här så blir det skönt om vi hittar något i Colorado. De behöver bara ha mig här och betala min lön i två veckor men de sa att dröjer det längre spelar det ingen roll. Hoppas i alla fall att jag hittar något fort så jag kan köra i gång på nytt snart!

Kommentarer
Postat av: Josefine Jönsson

Vad tråkigt att det blir flytt för din del. Hoppas iaf att du hittar någon familj som passar dig bättre.

2008-09-11 @ 09:21:17
Postat av: Paula

Eller så hoppas vi på att du hamnar i washington, för jag ska jue dit snart! :P Äh d viktigaste är att du kommer till en bra familj och att vi kan boka våran resa snart, aight?! :)

2008-09-11 @ 11:52:49
Postat av: johan

Va, tråkigt!! Jag hade ingen aning om detta!? Men självklart skall du byta om du/ni känner så..



Jag har tyckt att dessa barn verkar jättefina men aningen splittrade.Därför blir det ju tokjobbigt för dig.Barnen verkar behöva tydliga gränser och regler och det måste föräldrarna ta tag i, inte en utomstående.

Det är DU som bestämmer! Följ ditt hjärta/hjärna!

Du är bäst!!



ps.ses i N.Y.C?



Kram Johan

2008-09-12 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback