Ont i fötterna, igen.

Har precis varit ute med Lucy i över två timmar! Först gick vi och tittade i en affär med barnkläder tillsammans med Donna och sedan köpte jag en glass på Ben & Jerrys, var ju tvungen eftersom jag var så nära! Sedan gick jag ner till the Mall och tillbaka. När jag gick förbi Capitol hörde jag några som pratade svenska och när jag gick förbi de sa den ena "Hon såg svensk ut!" Sedan började de asgarva när de hörde att jag var svensk. Vad är det som gör att jag ser så svensk ut? Finns ju blonda amerikaner också så det kan inte vara håret i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Mamman har i stort sett skitit i mig från början. Så egentligen förvånar det mig inte att hon gjorde såhär. Jag tycker hennes beteende är respektlöst och omoget. Hennes dotter beter sig bättre än vad hon gör. Shiet.

Postat av: Mamma

Ha ha, du hade väl din sverigetröja på dig - igen! Du skulle kunna vara med i en reklam med din blogg; Hägendaaz, Ben & Jerry o Starbucks borde betala dig för all den reklam du gör åt dem!

Kram mamma

PS: Är Donna farmor? Har Amanda bestämt sig för fam m sexåriga tjejen? Trivs du nu då?

2008-09-25 @ 16:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback