17 dagar!

Tiden går så fort! I morgon var det en hel vecka sedan jag sa hejdå till mamma och Johan på Penn Station. Men då är det också bara 17 dagar kvar tills pappa kommer hit! Längtar hur mycket som helst!!!
När pappa kommer är det också bara tre månader kvar tills jag kommer hem till Sverige igen. Längtar till det också faktiskt, men jag längtar verkligen inte till att säga hejdå till min familj här! Känns som att jag har två liv och trivs lika bra med båda. Men jag kan ju bara ha ett liv i taget. Men men, på 3 månader hinner man med mycket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, så det kunde gå...

Colorado - Washington - Connecticut = Du har fått uppleva en hel del i USA! Många vänner har du också fått. Jag tycker att det var så kul att få se dig i arbete hos din familj, och att vara på Manhattan i en vecka var som att vara med i en film. Nu har jag postat DVD:n med alla bilder - ca 500 foton !!!

Kram :O)

2009-04-22 @ 07:21:00
Postat av: matilda

Var du ledig imorgon? För jag är ledig vid två typ. Och jag MÅSTE hitta skor! Vill du följa med och shoppa? Kanske bio på det med?!

Postat av: emma

Hörrdu.. du har ju besök hela tiden din ost. pft.. Lite avis :D

2009-04-23 @ 04:40:05
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback