Au pair möte

Hade fullt upp igår och kvällen bara flög förbi så det blev inget skrivande. Eller jo det blev det, skrev nämligen fyra sidor om mig själv. Det är en av läxorna jag måste göra till Silver Bay. Ska skriva en sida till och sedan fem sidor om något amerikanskt.

Jag fick sluta klockan 4 så jag tittade på Tonårsliv och Ballar av stål tills Tazneem och Becky kom hit. Vi hade nämligen au pair-möte och Becky har inget körkort och Tazneem har ingen GPS så jag fick köra. Mötet var hemma hos våran LCC i Redding och det kändes som att man var på väg ut till en bondgård. Vägen var jättesmal och slingrig och vi åkte förbi hästar, hjortar, gäss och kalkoner. En kalkon var jättestor och hade jag inte varit i bilen skulle jag blivit rädd för den!

Mötet handlade om Drivers safety så vi fick fylla i om påståendena på pappret var sant eller falskt. Gick rätt snabbt och när vi var klara åkte vi hem och jag började skriva. En sak som suger är att jag inte har Microsoft Word så måste mejla till en annan dator för att kunna lägga in bilder. Men det löser sig!

IMORGON KOMMER MAMMA OCH JOHAN!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, nu kommer vi snart!

Har packat idag, och solat på altanen i linne och läst om New York och grattat brorsan/morbror och dammsugit och umgåtts med Emil hela dagen... ;O)

Kram mamma

2009-04-07 @ 18:14:17
Postat av: matilda

måste man skriva klart det till silverbay INNAN vi åker dit?!

2009-04-08 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback