Monsters Vs. Aliens

Precis när jag bäddat ner mig i sängen tillsammans med Carrie, Charlotte, Samantha och Miranda ringde Heidi och frågade om jag ville gå på bio med henne och se Monsters Vs. Aliens. Det var ju självklart att jag ville så började fixa mig lite. Två minuter senare ringer hon igen och säger att den börjar 8.20. Klockan var då 8! Så det var bara att slänga sig i bilen. Filmen var verkligen jätterolig! Det var bara jag, Heidi och två pensionärer i den jättestora salongen. Det var nice eftersom man kunde skratta rätt högt utan att skämmas. Och skratta högt gjorde vi typ hela tiden! Vi kom fram till att det var mer en tecknad vuxenfilm än en barnfilm. Det var en massa skämt om USA som inga barn skulle förstå, men som var jätteroliga om man inte är amerikan fast bor i USA! Satt typ hela filmen och försökte komma på vem som hade Susans röst. Jag såg liksom munnen framför mig när hon pratade men kom inte på vem det var. Det var ju Reese Witherspoon!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, du bangar nog inte för nåt! Själv skulle jag nog stannat kvar i sängen... Men vad kul att filmen var bra, då var den ju värd det!

Kram ;O)

2009-04-22 @ 07:16:42
Postat av: emma

Happ då måste jag se den då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback