Swine flu

Idag är jag ledig 8-3! Hur nice är inte det? Morgan ska på playdate hos Amber så jag ska hämta henne där innan jag hämtar Josh i skolan.

De tog bussen nu och jag stod och pratade lite med grannarna och så kom de in på svininfluensan och sa det står säkert om det på första sidan igen. När vi tittade så stod det mycket riktigt "Swine flu likely to hit state". Kul att det kommer från New York och att jag bor precis vid gränsen till New York.

Men men, min nya kamera funkar bra. Det är en Kodak EasyShare M1063 med 10.3 megapixlar och 3x zoom!

Kommentarer
Postat av: mamma

Schysst kamera! :O)

schysst extra ledighet!

Oschysst svinsjuka...

Ha det bra, vad du nu

gör av din ledighet!

Kram mamma

2009-04-28 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback