Zombie prom

Blev ju lite stressigt igår så jag packade ihop allt jag kunde tänkas behöva och åkte hem till Heidi. Det var jättedimmigt och jag såg knappt vägen så kom dit rätt sent. Jag fick låna en klänning av Heidi och så sminkade oss innan vi åkte till hennes kompis i Brewster. Vi gick in och väntade på att de skulle sminka sig med lite målarfärg i ansiktet och så åkte vi till balen som låg nära White Plains någonstans.

Jag och Heidi var lite oroliga att vi sminkat oss överdrivet mycket men när vi kom dit kändes det som att vi sminkat oss för lite. Det var i alla fall bra drag och coola band! Musiken passade verkligen in bland alla zombies! Det var kul att skolan som hade balen var från en School of performing arts så det var en massa dansare och skådespelare så det var sjukt bra drag på dansgolvet och folk hade verkligen tagit temat seriöst!

Efteråt åkte vi till Bob's diner i Brewster. Jag och Heidi delade på Chicken fingers med BBQ sauce och en New York Style Cheesecake med en massa chokladsås! Mums! När vi satt där och Heidi skulle ta ketchup kom det ingenting. Jag försökte hjälpa henne med en kniv men det gick inte heller så Ryan visade att vi skulle slå på den. Både jag och Heidi började asgarva för att vi kom att tänka på Hipp hipp hora. När vi åkte hem till Ryan sedan visade vi killarna på youtube varför vi skrattade. Då hade tydligen Ryan också sett det.

Vi pratade lite och sedan åkte jag hem. Förresten gick bilen sönder igår. Helt plötsligt började den låta jättemycket. Bruce sa att det var mufflen (dämparen?) och att det skulle vara lätt att fixa. De ska lämna in den i morgon bitti och så ska den vara klar tidigt på eftermiddagen så jag hoppas att det är tillräckligt tidigt för att jag ska hinna åka till New York och gå på påskpyssel med Andreas Johnsson, Martin Stenmark och Filip och Fredrik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback