Danbury Fair Mall

Har kommit hem från shoppingen nu. På vägen dit hamnade jag bakom någon idiot som körde 25 MPH på en 40-väg! Blev sjukt irriterad. Det är typ som att köra 40 km/h på en 70-väg. När jag väl kom dit träffade jag Rebecca jättesnabbt. Mallet är rätt stort och vi hade sagt att vi skulle ses vid karusellen men när jag hade parkerat och var på väg in så såg jag att Rebeccas mamma åkte därifrån så vi hade gått in vid samma ingång. Vad är oddsen liksom? Vi började på Macy's där Rebecca provade miljoner jeans och jag provade en baddräkt och ett linne med inbyggd BH. Det är asbra rea på Macy's och det finns hur mycket snygga grejer som helst men idag köpte jag INGENTING! Sedan kollade vi också American Eagle, Forever 21, The body shop, Apple Store, Abercrombie & Fitch där jag köpte en ljusgrön t-shirt och Radioshack där vi stod och kollade första 20 minutrarna av Inter-Milan. Kändes lite konstigt att se Beckham och Ronaldinho i Milan. Och Zlatan hade ju världens fulaste hår! Som Rebecca sa, han borde ju ha råd att klippa sig!

Nu sitter jag och kollar på Wipeout och ska kolla på Extreme Homemakeover och Desperate Housewives sedan. Wipeout är hur kul som helst! Det är en tävling med världens konstigaste grenar. Just nu ska de springa på ett rullband där det kommer konor med dem som de ska hoppa över. Det roliga är att de har på sig glasögon som gör att allting ser ut att vara längre bort så de springer rätt in i konorna och när de ramlar ramlar se ner i lera!

Kommentarer
Postat av: mamma

Haru glömt svenskan? Hi hi, konor - det heter koner!

Håller med om Zlatans frisyr. Såg en stund, hann se Beckham & Ronaldino, sen somnade jag. Försökte se Beck, men John Blund var envis.

Här är det "bara" 8 minus. Har en hel vecka arbete framför mig - som de flesta...

Hoppas du får en bra vecka! Kram & Puss / mamma

2009-02-16 @ 07:19:25
Postat av: Johan

Blir trött....Det känns som jag gått en hel dag i ett köpcentrum och tittat på damkläder........

2009-02-16 @ 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback