Första dagen

Känns inte som att det här var min första dag för vi har gjort så mycket. Började med att packa upp mina kläder och fast'n jag lämnade en massa sommarkläder hos Amanda så hade jag alldeles för mycket med mig. Men när jag packat upp och hittat kläder att ha på mig kom Michelle och sa hej sedan gick vi upp så jag fick hälsa på Morgan. Morgan är sjukt gullig, men jag har aldrig träffat en människa som pratar så mycket. Hon pratar mer än Grace gjorde! Och hon säger så roliga saker också! Men efter att jag ätit frukost åkte vi till Josh skola och tittade på hans basketmatch och så fick jag träffa honom. Han är lite lugnare och tystare än Morgan. Han ääääääääälskar sport och gillade min Yankeehund. Han fick min Djurgårdsmössa också eftersom jag inte använder den. Den tyckte han också om! Och Morgan gillade glitterpärlorna och pennorna som mamma skickade innan jul.

Efter basketen åkte vi till Starbucks och sedan hem. Väl hemma hann jag med att leka en massa med Morgan och lite med Josh åkte jag, Kathleen och Morgan till affären och köpte en massa mat och när vi kom hem gjorde de tacos. Det var jättegott och jag kom på att jag inte ätit tacos sedan jag var i Sverige!

Efter middagen åkte vi till Danbury Fair Mall. Bruce tog Josh och Morgan till en karusell och GameStop och så gick jag, Kathleen och Samantha till Macy's. Eftersom dragkedjan på båda mina blåa jeans gått sönder så köpte jag ett par nya från Calvin Klein. Hade ju ingen aning om vad jag har för amerikansk storlek på jeans, men det första paret jag provade passade!

Nu har vi kommit hem och fastän jag inte gick upp jättetidigt i morse är jag sjukt trött så kanske kollar på en film och sedan ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, vilken intensiv dag... Mkt intryk att smälta! Familjen verkar ju vara jättegullig. Det är bara att pyssla med Morgan & prata sport med Josh, så fixar det sig. Ha, ha nu har du ju ngn att prata med iallafall - eller lyssna på menar jag :O)



Såg på förra inlägget att ngn Matilda som bor 30 min ifrån dig vill träffa dig! Verkar vara mkt aupairer i områdena runtikring...

Just, Michelle; det är aupairen de haft va?



Fiiint ska det va! Calvi Clane jeans... men, du kan ju fråga mamman var du kan lämna in dina gamla Jeans för att få ny dragkedja, om de är ok i övrigt.



Ha en bra söndag, kram mamma ;O)

2009-02-08 @ 08:28:57
Postat av: Anonym

Härligt att det ordnat sig med en ny familj - de här verkar ju supergulliga. Hoppas 19-åringen också är suppergullig! Själv sitter jag på jobbet och väntar att Anders ska komma till Cityterminalen med buss - han har varit i Funäsdalen med sina tjejkompisar och åkt skidor i helgen. Bussen gick sönder så de kommer inte förrän vid midnatt. Usch . Har också kollat snödjupet i Colorado, 153 cm, det ska bli så kul att åka dit.

2009-02-08 @ 23:06:25
Postat av: Amanda

Hur någon kan prata mer än Grace är för mig ofattbart!

Postat av: Pappa

Nämen viken tur du har. Starbucks där också :-)

Och inte verkar du hinna med at ha tråkigt en enda minut. Det här halvåret kommer att gå forrrrrrrt.

2009-02-09 @ 23:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback