Godissugen!

Jag är jättesugen på godis men jag har inget här hemma. Orkar ju inte åka ut i snön bara för det. På tal om snö förresten - det hade börjat snöa en massa när jag skulle åka och lämna igen filmen i går kväll. Det var nog första gången jag körde bil när det var mörkt och snöade. Man såg verkligen ingenting och vinterdäck finns ju inte här så jag fick köra riktigt sakta. Såg inte heller det vita staketet som är på tomten som ligger där jag ska svänga in. Fick nästan tvärbromsa och svänga. Men jag kom hem i alla fall.

Vi beställde Kinamat idag och då får man ju alltid en Fortune Cookie. På ena sidan av lappen inuti står det en Fortune och på den andra står det ett ord på kinesiska så man får lära sig kinesiska. På min stod det Summer och på Kathleens stod det Drunk, haha!

Nu hittade jag chocolate covered graham!

Kommentarer
Postat av: mamma

He he,godisråtta ! ;O)

Men du, kör försiktigt snälla... :O/

2009-02-20 @ 06:04:37
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh jag är med godissugen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback