Godmorgon

Glömde ju faktiskt skriva att jag åkte hem till Rebecca och sov igår! Och som vanligt när jag sover borta tycker jag att det är lite pinsamt att sova för länge. Så när jag vaknade i morse tänkte jag "Stackars Rebecca om hon inte vågat väcka mig!" Jag trodde klockan var närmare 11 för jag känner mig helt utvilad och jag somnade ju faktiskt inte förrän halv 2 i natt. När jag efter kanske en halvtimme tagit fram datan för att se vad klockan var var den bara 8! Vad är fel på mig liksom? Man kan väl inte vakna av sig själv och känna sig utvilad efter bara 6 timmars sömn?!

Kommentarer
Postat av: johan

The Lord works in mysterious ways.........

2009-02-21 @ 18:37:56
Postat av: mamma

Jaa, jag sover ca sex timmar/natt... men det är för lite... Känner mig inte pigg när jag vaknar!

2009-02-22 @ 02:23:18
Postat av: pappa

Har haft grymt och inte hunnit hänga med här. Uppdaterar mig senare idag. Hörs.

2009-02-22 @ 10:42:29
Postat av: Anonym

Hold on! Du får bli vår första Alba-lekkamrat när du kommer hem. Emil började starkt men börjar få allt svårare att komma upp till frukost ens. Och då har vi redan varit uppe ett par timmar.

2009-02-22 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback