Igår

Jag sov lite när Morgan var i skolan igår. När hon kom hem ville hon inte ha något annat än spaghetti-Os till lunch så jag fixade det. Hon tog en tugga och vägrade äta resten. Det var liksom bara att värma i mikron så det är samma som hon alltid äter. Så i stället åt hon en macka och så fick jag äta de äckliga pasta ringarna.

Efter lunchen pratade jag med pappa, Britt och Alba. Har aldrig sett Alba så busig förut. Hon sprang runt i lägenheten hela tiden och så kom hon tillbaka till datan lite då och då och vinkade :)

Annars hände det inte så mycket igår. Josh och Morgan bråkade sjukt mycket så när Kathleen kom hem hade hag jätteont i huvudet. Jag åkte till Shaws och lämnade tillbaka Nick & Norah, åt middag och la mig och tittade på Idol. Somnade vid 9 men som tur var ringde Revecca vid 10 så jag kunde stänga av datan. Fick paket av mamma också! Ett alla hjärtans dag-kort och filmen Love guru med bland andra Jessica Alba och Justin Timberlake, ska bli kul att se!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Hur känns det att ha bytt familj två gånger innan? Jag har ju aldrig varit med om det själv nämligen.

Känner du att du har hittat rätt familj nu?



Härligt med paket hemifrån, det är så himla uppskattat när man är så långt ifrån.



ha de så bra!

Kramar Louise

Postat av: mamma

Skönt att ta det lugnt bara ibland... ha en bra dag/kväll! Kram mamma ;O)

2009-02-19 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback