Kickboxing och semlor

Är helt slut från kickboxningen, men det var grymt kul. Det kändes jätteskönt efteråt. Kanske behöver slå något ibland? Haha!

Jag åkte i alla fall hem till Linnea i Ridgefield efter jobbet för att hämta upp henne och så åkte vi till Starbucks där vi satt ett tag och pratade. Sedan åkte vi hem till henne igen och åkte med hennes värdmamma som är LCC till hennes au pair-möte. Det var kul att få träffa lite nya människor. De jag hann prata med var jättetrevliga!

I morgon blir det förhoppningsvis semmelbak med Linnea och Sara och kanske flera svenskar? Måste försöka hitta mandelmassa bara, men jag ska kolla på Shaws "Shop the world" och Karl Ehmers som säljer en massa europeiska saker!

Kollade på Forrest Gump i morse, förresten. Var kul att se Capitol, Jefferson Memorial, Lincoln Memorial och Vita Huset! Det fick mig att sakna DC lite.

Nu ska jag sova för jag är trött!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag gillar kombinationen semlor och kickboxing!

Just det, det var väl två aupairgrupper?

Vad många du lär känna! Bra för framtiden...

Kram mamma :O)

2009-02-24 @ 07:15:49
Postat av: mamma

Kul kombo med kickboxing & semlor! Hoppas du hittar mandelmassa. annars kan ni göra egen genom att mixa mandel & lite till... inte så svårt.

Roligt med nya vänner bra för framtiden med stort nätverk! ;O) Kram mamma

2009-02-24 @ 07:17:25
Postat av: Amanda

DC saknar dig också...

Postat av: matilda

gaaah jag hatar semlor. Eller grädden i alla fall, och kardemumman som brukar vara i bullarna. Men förutom det så! :) När ska ni baka och vart?

2009-02-25 @ 02:16:01
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback