Kickboxing!

Måste bara säga att jag är nöjd med allt som hänt i Oscarsgalan hittills. Jag rös och fick en klump i halsen när Heath Ledger vann! Annars gillar jag att Slumdog Millionaire och Benjamin Button fått en massa Oscars!

Blev ingen bio idag. De ville se He's just not that into you. Har ju sett den och den var bra. Men inte värd att se på bio två gånger.

De snöade tidigare idag och jag hoppas att den inte ligger kvar så det blir snowday i morgon. I så fall kommer ju både Josh och Morgan vara hemma och jag tror inte jag skulle orka med 10 timmars tjaffs mellan dem. Just nu är det -1 grader så det ska nog inte vara så mycket snö. Annars ska jag titta på Forrest Gump och bara chilla på morgonen. Kanske åker och köper en kaffe och tankar bilen också. Sedan blir det antagligen massa pyssel med Morgan och så ska hon ha dans. Så fort Kathleen kommer  hem ska jag åka till Ridgefield och träffa Linnea. Vi ska först till Starbucks och sedan ska jag följa med på hennes au pair möte där de ska ha kickboxning. Ska bli riktigt kul att prova!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter ju spännande md kickboxing!

Viken bra ide´! Nuär det snö här i Stockholm. Alltså är det "snowday" = då skulle alla barnen vara lediga idag ;O),

Njaa, några ÄR lediga, för det är faktiskt sportlov här...

2009-02-23 @ 07:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback