Kvällen och morgondagen

Haha, för en stund sedan började jag lägga fram kläder och fixa min väska för i morgon. När jag var klar och kom tillbaka till datan trodde jag att klockan var runt 11 så jag tänkte stänga av om max en halvtimme. Men så var det bara halv 10! Hann ju med en massa i förmiddags med Tazneem så eftermiddagen och kvällen har känts sjukt lång!

Efter middagen som blev räkor med pasta, parmesan och en massa sallad var jag en stund med Josh. Han har en bok med alla sporter i hela världen och öppnade ett par sidor bara lite slumpmässigt och det var något med Sverige på de tre första han öppnade. Det tyckte jag var coolt! Sedan gick vi ner för att jag skulle visa honom Stockholm på Eniro eftersom jag hade upptäckt att man ser mycket bättre där än på Google Earth. Medans vi höll på med det ringde Michelle på Skype så Kathleen och Morgan kom också ner så vi pratade med henne. Efter det har jag kollat en del på TV. Lite Big bang theory, How I met your mother och Two and a half men. Snart blir det CSI, sedan sova!

I morgon ska Josh vara tidigt i skolan igen så ska skjutsa barnen. Blir Starbucksfrukost med Morgan. Sedan ska jag kolla in solariet och kanske köpa lite snacks. I alla fall något jag kan ha i mitt rum som jag kan äta när jag inte orkar gå upp till köket. Austinkex kanske? Efter jobbet kanske jag och Tazneem ska åka till gymmet. Ska nog bli medlem nästa vecka. Det är i alla fall mycket billigare än gymmet i DC!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, det är väl bra att kombinera gym & snacks ;O)

2009-02-17 @ 07:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback