Melodifestivalen del 2

Skulle kolla på SVTs hemsida om man kunde se förra veckans bidrag eftersom jag inte hittade Caroline af Ugglas på youtube. Hittade i stället att de hade live streaming så jag fick se alla låtar samtidigt som er där hemma! Före pappa till och med muahaha!

Gillade båda låtarna som gick vidare och alla var mycket bättre än förra veckan. Fast jag tyckte Lili & Sussie eller Cookies n' beans skulle gått vidare istället för H.E.A.T. Jag tycker inte man borde få synas i TV om man har sådan där 80-talsfrisyr!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hehehe. Jag trodde på Måns och Amy till final och westernbrudarna samt rock-mbd-arna till andra chansen. Britt höll på Jennifer B...

2009-02-15 @ 00:41:02
Postat av: mamma

Ja, vi såg inte Melodifestivalen... Fick läsa om den i bilen på väg från Järvsö. Lördagen var fantastisk med sol i slalombacken! Vi åkte hem redan på sön fm för att jag ska hinna plugga lite ikväll... ;O/

2009-02-15 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback