Slumdog Millionaire

Idag tog jag en sovmorgon. Eller en ligga kvar i sängen länge-morgon. Sedan gick jag en stund till Barnes & Noble för att kolla i genom ansökan från familjen jag matchades med idag. Jag har kommit fram till att jag helst av allt vill prova med familjen på Long Island, men de svarar inte. Varken på mail eller mobil. Ska prova i morgon igen!

Vid två gick jag hem till Caroline och Preston igen för att vara lite barnvakt. Preston skulle sova middag när jag komdit så jag och Caroline gick ut till parken. Sedan kom vi tillbaka och lekte litemed dockor och pysslade lite. Vi gjorde en jättefin prins och prinsessa!

När jag jobbat klart gick jag till Barnes & Noble igen och väntade på Amanda som var på gymmet. När hon kommit gick vi över gatan för attgå på bio igen. Den här gångenblevdet Slumdog Millionaire om 18-årige Jamal som är med i Vem vill bli miljonär?. Han svarar rätt på alla frågor under första programmet och arresteras sedan för att de tror att han fuskat. När hansedan förklarar hur han lärt sig alla frågor är det efter hans egna upplevelser i slummen. Den var riktigt bra och hade ascool musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback