Spel- och filmkväll

Var en trevlig kväll i kväll. Det sista jag och Morgan gjorde innan Bruce och Kathleen kom hem var att titta på Landet för längesedan. Haha, fick en liten tår i ögat på slutet när Lillefot hittade sina morföräldrar.

Orkade inte ta mig ut eller något så stannade hemma. När jag satt i mitt rum och vilade upp mig lite efter dagen knackade det på dörren. Det var Mark - Josh's kompis. Han ville prata fotboll. Han sa typ "Hej! Jag längtar till VM 2010 i Sydafrika". Haha! Josh tyckte det var mindre roligt när Mark ville visa mig massa youtubefilmer med Ronaldinho.

Sedan var det middag och jag skrev på pappret för Silver Bay 17-19 april!

Efter middagen spelade vi Disney Bingo och ett annat spel som var roligt med både rita, lera, charader och frågor. Jag vann Bingon! :)

Nu kollar jag på Ballet Shoes. Den är lite gullig, men väldigt förutsägbar. Men så hittade jag den på barnavdelningen också.

Kommentarer
Postat av: matilda

Silverbay it is! :D

Postat av: mamma

Jaa, Lillefot tittade vi på tillsammans när du & Emil var små... den VAR gripande!

Ha ha, blev Josh lite jelaous? Har ni snackat fotboll förut, eller?

Åh, Silver Bay är ju bara TVÅ dagar efter att Johan & jag hälsat på dig... Coolt!

Förståss vann du! Hade det varit om flaggor hade det oxå varit kört för familjen Bookbinder, eller fotbollsbingo... ;O)

Jaa, man ska våga vara barnslig, även som vuxen!

Kram mamma som sitter & läser matematikhistoria... Ska snart dyka ner i ett kompendium skrivet på engelska - hjälp :O/

Du sitter nog nu på tåget till New york & kanske träffat Angelina (hette hon så?) Sen skulle ni träffa Linnea & Emma, va? Ha så kul på matchen...

2009-02-28 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback