Yummy yummy!

Måste ju nämna kvällens middag! Salsiccia i en tomatsås med en massa spenat med ris och bönor. Det var verkligen jättegott! Väldigt spicy men det gillade jag!

Har pratat med Matilda och Rebecca om klasserna jag ska ta. Blir antagligen en helgkurs i Silver Bay som ligger upstate New York, ganska nära gränsen till Vermont. Sedan vill jag ta en kurs på Norwalk Community College. Kollade igenom lite vad de har att erbjuda och det måste ju vara en som är 3 credits. De längsta jag hittade var språkkurserna som är 25 timmar. Vet inte om det kommer vara tillräckligt, men om det inte är det kanske jag kan gå en jättekort 1-creditkurs i juni eller något. Men hur som helst är jag inte intresserad av ryska, grekiska eller spanska. Italienska 1 känns som att det kommer vara för lätt eftersom det är för beeginners och italienska 2 var inställd. Franska 1 var full så det som finns kvar är basic mandarin. Vore inte det lite coolt att kunna? Tyska hade varit roligt, men det fanns inte. Michelle och jag pratade ju svenska och tyska med varandra ibland och vi förstod varandra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror att vilken kurs du än väljer, så blir det bra! Kul att träffa nya människor & vad du än väljer så har du säkert nytta av det i framtiden... puss ;O)

Mmmm Salsiccia... smakade den som Johans?

2009-02-18 @ 07:23:18
Postat av: Johan

Öhhh...Ber om ursäkt för Lenas något märkliga fråga! Kan misstolkas ganska rejält tror jag....



2009-02-18 @ 11:52:16
Postat av: Lena

Beror på din egen fantasi, Johan...

2009-02-18 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback