Fyra små barn i en lekpark

Idag har vi haft det roligt. I förmiddags lekte Grace doktor och jag var patient. Det var hur skönt som helst att låtsas ha feber och ligga och sova ända till hon tyckte det var dags att byta så att jag skulle vara doktor.

På eftermiddagen gick vi ut till en lekpark. Jag tror alla fyra hade lika roligt! Det var längesedan jag hade så kul i en lekpark!

Det är jätteroligt att bo med Amanda och hennes värdfamilj, kommer ju vara sorgligt att lämna dem sedan. Men Har ju pratat med lite LCCs här omkring och tre stycken vet familjer som behöver en au pair. Hoppas ändå på att hitta en familj så snart som möjligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra, gumman! Kul dag...

2009-01-14 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback