Hjälp mig!

Jag fick tag på min transition manager igår vid 4 och hon sa att jag höll på att matchas med en familj, utan djur, någonstans i Maryland. Det enda hon kunde se var att de hade två pojkar på 5 och 8 och att de ville ha en au pair som gillar aktiva pojkar. Hoppas de bor nära DC!

Hon sa också att det står klart och tydligt, med stora bokstäver, på min profil: "NO PETS" så jag förstår inte vad allas problem har varit. Men sedan frågade jag om det var möjilgt att få några extra dagar på min re-match med tankepå att de matchats massa fel. Hon sa att det går eftersom min matchning fortfarande är aktiv. Men  jag kommer ju inte veta hur länge jag får vänta, så jag vet inte om det är smartast att tacka ja till familjen på Long Island som fortfarande vill ha mig eller om jag ska vänta och hoppas på något bättre. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

Beror på hur många extradagr du får. Dels ska du ha för att de matchat dig med djur flera ggr OCH för att Sammi inte varit tillgänglig alltid.

Får du flera dagar bör du vänta med Long Island familjen. Men, du bör ha koll på om de fortfarande vill ha dig för ett halvår eller kortare (allergiproblem ev)och vad DE har för arbetstider mm åt dig.

Gå även på din egen magkänsla. Puss ;o)

2009-01-30 @ 17:14:36
Postat av: Rebecca

vart ligger maryland? och vad hände med den familjen med pojkarna? ska du inte säga ja till dom?

och vet du försten VAR på Long Island den där andra familjen bodde som hade hund? :)

2009-01-30 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback