Update

Har pratat med Adri idag igen. Kimberly, som typ är min transition manager, ligger typ på sjukhus. Verkade inte vara jätteallvarligt men antagligen så kommer min matchning börja efter helgen. Hoppas det går fort! Adri sa att hon Kimberly hade tre familjer som hon kunde matcha mig med. Någon borde väl vara bra?


Den här veckan har i alla fall varit rolig med Amanda, Grace och Audrey. Idag var vi på Barnes & Noble på förmiddagen och sedan gick vi hem och åt lunch. Efter maten var det dags för tjejerna att sova och sedan kom Amandas värdmamma hem.

Mina batterier på datan håller på att dö nu och både jag och Amanda glömde adaptrarna så bilder får komma en annan dag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, nu vill jag se bilder! Ha en skön och händelserik Obama-helg! hoppas det blir bra matchningar efetr helgen... Tre familjer fanns; var det runt W DC? Kram /mamma :)

2009-01-17 @ 00:26:48
Postat av: mandy

får man veta varör du ska byta? :)

Postat av: Anonym

Vi väntar och håller tummarna, gumman!

2009-01-17 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback