344

Idag är min 344e dag i USA. Jag känner verkligen hur nära hemresan jag är nu och längtar mer och mer för varje dag som går! Morgan säger varje dag att jag FÅR inte åka hem, men jag vill åka hem nu. Vill börja ett nytt liv hemma.

Men samtidigt som jag längtar hem så vill jag inte missa något här. Jag har planer i huvudet på vad som ska göras och försöker sprida ut allting så jag inte sitter hemma flera dagar i rad för det gör att tiden går alldeles för sakta. Igår hade jag ju saker att göra hela tiden vilket är skönt. Idag sov jag till 11, gick upp och duschade, åkte och hämtade upp barnen från Kathleen, jobbade i 2,5 timme, tittade på Harry Potter and the goblet of fire och halva Harry Potter and the order of the Phoenix, åkte och åt glass med familjen och tittade sedan på andra halvan av filmen. I morgon var det tänkt att jag skulle jobba och sedan gå på Harry Potter and the Half-blood prince. Men nu går inte det eftersom Camilla som jag skulle gå med måste jobba hela kvällen. Och det rörde ihop allting, inte bara våra planer utan allt i mitt huvud. Känns jättekonstigt. Egentligen borde det ju gå att säga att vi tar det en annan dag. Men Jag åker ju hem snart, tänk om jag missar det? Det är typ så jag känner det. Jag vet att jag inte kommer missa det. Men ändå. Jag klarar inte av sånt här. Amanda sa panikångest. Kan det vara det?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta det lugnt! Ta dagen som det kommer... Man kan i inte göra och se allt! Prioritera och NJUT istället... Kram mamma <3

2009-07-15 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback