ÅTTA

Om allt går vägen och Cultural Care snabbar sig lite med att boka min biljett så kommer jag landa i Stockholm om åtta dagar. Jag flyger alltså härifrån om en vecka bara! Inte alls långt kvar i New Fairifield alltså. Så fort jag satt in pengar på banken och ringt Cultural Care för att betala en ny biljett kändes allt bara så bra. Igår och i morse var jag så sjukt nervös och skakade och kunde inte äta. Läskigt att man kan känna så för en sådan här grej! Men nu när biljetten i alla fall är betald så känns allt bar aså skönt.

När jag var klar med allt som hade att göra med biljetten åkte jag till New Milford, som ligger jättelångt borta, och hämtade upp en australiensisk tjej frn min au pairgrupp som heter Abbey. Hon var jättehärlig! Vi åkte till mallet, Walmart och Marshall's och köpte en massa födelsedagspresenter. Nu behöver jag bara hitta en hejdåpresent till Josh sedan behöver jag inte köpa något mera.

I morgon ska jag försöka packa klart och väga mina väskor för att se hur mycket övervikt jag kommer behöva betala och sedan städa mitt rum så jag slipper det nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback