Eurotrip

Bara för att Paula inte ska klaga i morgon ska jag skriva ett inlägg INNAN hon säger åt mig!

Var ju ledig idag vilket var riktigt skönt. När Camilla jobbat klart träffades vi på mallet där jag köpte allt jag skulle. Blev också middag och glass och en himla massa prat innan vi åkte vidare till Molten Java. Träffade på Marlene, Sarak, Markus och Marika, som är den "nya" Heidi. Camilla och jag började prata om en eurotrip som vi vill göra när hon kommit hem. Som det ser ut nu tänker vi åka till Frankfurt och hälsa på Sarah, sedan till Wien och hälsa på Marlene och så ska hon ta med oss till Prag en sväng och sedan åker vi vidare till Venedig, Monaco och Nice. Låter som en mycket bra resa så nu gäller det bara att hitta ett jobb så jag kan spara en massa pengar!

Nu ska jag titta vidare på Sound of music! Hoppas Paula är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Paula

Paula nöjd (a)

2009-07-24 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback