Farväl kläder

Så, nu har jag äntligen fått tag på Mia! Fast vi är inte helt klara med planerna ännu. Väntar på hennes kusin bara så ska allt bli bra!

Igår när jag packade tog jag ut ALLA kläder och la de i högar på golvet. En hög för kläder jag vill ha i New York för de måste ju ligga högst upp i ena väskan, en hög med kläder som jag vill ha de sista 20 dagarna här och en hög med kläder jag inte kommer använda. Det var tänkt att det skulle bli en hög med kläder jag ska slänga eller ge bort. Men vill inte kalla det hög för det låg en kjol och en tjocktröja som båda krympt i tvätten. Morgan provade nyss kjolen och den passade! Helt sjukt för jag kunde fortfarande ha den, bara att de var lite vääääl kort. Jag hade redan lovat Josh innan att han skulle få tröjan så den fick han nu!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta det lugnt baby. Det är inte så värst mycket skillnad på det Sverige du lämnade och idag. Kronan är värdelös, bensinpriset lika högt, vi skickade en operasångerska till schlager-EM, Sverige ligger EFTER Danmark i VM-kvalet, Anders Lundin är lika nöjd mwd sina skämt i allaången och... Ja, liatan kan göras längre. Men kul ska det bli när du kommer!

2009-07-18 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback