Glömde en sak!

Jag är verkligen awfully glömsk den här helgen! Glömde ju berätta två grejer om dagen! Det ena var att eftersom min mobil för tillfället befinner sig ca 20 mil härifrån kom jag på att ladda min svenska mobil så på bussresan till Lake Compounce satt jag och Camilla och lyssnade på alla låtar jag har i den. Hade glömt bort sjukt många av dem så det var riktigt roligt att se vad som fanns där i!

Det andra var ltie roligt. En av vattenattraktionerna heter Lazy River och man sitter i ringar i en, typ, flod och sedan kan man åka en vattenrutchbana om man vill. På två-tre ställen i den sprutar den vatten. Jag och Camilla satt i en dubbelring och när vi kom till sista stället där de sprutar vatten tyckte jag det skulle vara jätteroligt om Camilla åkte under där så jag lyckades få tag i kanten och skjuta ut oss så Camilla hamnar rätt under vattnet. Det resulterar i att hon skriker så livvakterna som stod precis efter såg vad som hände och en av de tyckte att det var SÅ orättvist att jag gjort så så självklart skulle ju han putta tillbaka oss så jag fick åka under vattnet också. Inte snällt! Tror Marlene, Sarah och Claudia skrattade åt det så en av de andra livvakterna tyckte att de också skulle få sig en dusch! Camilla tyckte det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Maud Bjarnelind

Hej!

ja, snart är du hemma igen...

blir roligt att höra vad du varit med om under det här året.

har ju kollat din blogg emellanåt.

ha det fint tills vi ses

Maud

2009-07-12 @ 13:34:08
Postat av: mamma

Ha ha, undrar vilka som hade roligast?

2009-07-13 @ 01:03:12
Postat av: Camilla

Självklart tyckte jag de va kul att du fick igen!! =) Även om de inte riktigt var jag som fick ge igen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback