La vita non é bella stasera...

... typ som en liten fortsättning på gårdagens rubrik.

Men i ett annat inlägg ska jag berätta om den underbara dagen jag hade med Mia idag! Men först det som gjort att kvällen inte blivit bra alls: Ett av barnen som bor i lägenheten jag och Amanda skulle bo i har fått svininfluensan! Självfallet vill ju inte vi bli smittade så nu har vi bokat sängar på ett hostel och hoppas på att våra kära föräldrar är villiga att låna oss lite pengar. Samtidigt letar vi efter folk som bor i New York för att se om vi kanske kan få låna en säng eller två. Det sista alternativet vi har är att betala 100 dollar för att boka om flygbiljetten, vilket jag hoppas att vi inte kommer behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback