Lake Compounce

Jag vet att jag varit riktigt dalig pa att uppdatera. Men nu ska jag beratta lite omvad som hant. I mandags akte jag, Kathleen och barnen till Lake Compounce. Det ar USA:s storsta theme park och de har bade vanliga rides och en vattenpark. Det ar perfekt eftersom man blev sjukt varm och da var det bara att6 ta ett ak i en vattenrutchbana! Jag och Josh akte de flesta vattenrutchbanorna och tva berg-och-dalbanor, en som gick upp och ner och en i tra som gick sa fort att man trodde man skulle flyga ur satet. Fick ett season pass av Kathleen sa nu kan jag aka dit hur mycket jag vill utan att behova betala! Nice!

Nar vi kom hem bytte jagom och sedan akte jag till italienskan. Satt och pratade med en som heter Helen ratt mycket for vi skulle gora dialoger tillsammans. Vi satt och pratade lite om resor forhon hade varit i Italien och i Kina dar hennes dotter hade bott i sex veckor.

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, kul... du som gillar att åka karusell! :OD

Själv målar jag huset från morgon till kväll på min första semestervecka :O/

2009-07-08 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback