Monday

I måndags var det jobbdag. Vi var mest hemma förutom att vi åkte till biblioteket en liten stund. När vi var hemma bakade vi världens godaste cupcakes! Några choklad och några blåbär. Mums!

Kathleen kom hem en timme tidigare än vad som var planerat så vi kunde chilla lite innan det blev middag. På vägen både till och från biblioteket hade min bil fått motorstopp, vilket låter jätteknäppt med tanke på att den inte har någon koppling. Men när jag skulle till italienskan så fick jag ta Kathleens bil istället så de kunde lämna in min bil som nu är fixad. Men det var nice att ha Kathleens bil för den kör så mycket bättre! Stannad på Starbucks Drive thru på vägen till italienskan.

Italienskan var typ kul i början och jag och Paula var lite för fnissiga och började fnissa lite när alla sa fel. Tyå halva klassen har gått italienska förut och de kan ändå inte uttala rätt! Det är ltie för länge med 2,5 timme långa lektioner så på slutet är det bara jättesegt och alla vill göra alla uppgifter hemma så vi satt och tränade på siffror bara för att få tiden att gå. Vi stannade på Starbucks på vägen hem igen och sedan tittade vi på lite mera Jon& Kate!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha, ha... skratta vid fel tillfälle kan bli lite pinsamt ibland ;O). Men har man börjat är det svårt att sluta!

Kram...

2009-07-02 @ 06:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback