Packat och klart!

Förlåt (igen) för dålig uppdatering. Men känns så tråkigt att skriva när det inte händer så mycket. Men har i alla fall en sak att berätta: Vi har nu hittat ett hus på Long Island så blir det inte en lägenhet på Manhattan så kan vi bo där! Det är nära till tåget så vi kommer kunna åka in till New York några av dagarna i alla fall!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jobbade till halv 3 och sedan har jag packat min andra väska bara för att se så allt fick plats och tittat en massa SVT Play. Packningen gick mycket bättre än förväntat. Det är till och med plats kvar så jag ska möblera om i väskorna lite och väga dem!

I morgon ska jag försöka få alla mina mynt till ett presentkort på Walmart eller något så jag kan köpa en handduk och typ shampoo och balsam som jag kommer behöva i New York. Ska också stänga mitt bankkonto. Sedan blir det jobb 2-5 pm. Ska bara vara med Josh, så det ska bli kul. Har aldrig haft honom utan Morgan. På kvällen vet jag inte vad som händer.

På torsdag fick jag vara ledig så då ska jag åka till mallet med Abbey som är en australiensisk au pair. Jag har sjukt lätt för att ta efter australiensiska! Både när jag hör det på film eller när jag träffade Becky. Men den är härlig så jag har inget emot om jag tar efter Abbeys dialekt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är FETT stolt över dig amanda =) men nu får du faktiskt ta och uppdatera lite här, alla tror du kommer hem tidigare..

Postat av: camilla

hehe, missade att du hade uppdaterat :P Sorry!

2009-07-29 @ 15:33:01
URL: http://underthesamemoon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback