Sista shoppingen i CT?

Nu ska jag snart åka till mallet. Om allt går enligt planerna så blir det näst sista gången jag åker dit. Ska köpa bikini, shorts och linnen. Sedan ska jag dit en sista gång och äta på Panda Express och köpa en handduk som jag kan ha i New York. Kom på att jag inte har någon sådan.

Igår åt jag och Camilla lunch på Bertucci's. Det var sjukt gott! Blev tortellini med svamp och italiensk korv i någon tomatsås. Efter det åkte vi till mallet för att Camilla ville kolla på bikinis och det var då jag hittade allt jag ska köpa nu. Inte planerat, men jag har faktiskt letat efter ett par shorts i just den färgen, det var halva priset på bikinis och linnen är alltid bra att ha, så det så!

Kommentarer
Postat av: Paula

Ska du köpa en till resväska också eller ;)

2009-07-23 @ 20:54:31
Postat av: Pappa

shoppa loss du, snart är det Kista som gäller...

2009-07-24 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback